Порядок зміни постачальника

Актуальні комерційні пропозиції

Архів комерційних пропозицій

Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «ІГНІС ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ»

Письмове звернення до Товариства можна подати наступним чином:

  • Надіслати поштою на адресу: 43021, Волинська обл., місто Луцьк вул. Івана Франка, будинок 44
  • Особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
  • Надіслати електронний лист на адресу: [email protected]
Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій

1. Повинно бути вказано:

  • Для фізичної особи: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;
  • Для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.

2. Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

3. Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «ІГНІС ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ»

Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.

Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.

Надання повідомлень про загрозу електробезпеки

Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів (066) 716 71 98 або надіслати листа електронною поштою на адресу: [email protected]. При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».

Звертаємо увагу, що з метою спрощення доступу до інформації та для сприяння швидкому і легкому зворотному зв’язку між споживачами та учасниками ринку, НКРЕКП запустила мобільний додаток «Енергетика Онлайн» в якому споживач може оперативно надіслати скаргу до відповідної компанії.

Завантажити до App Store Завантажити до App Store